Organizēt
2 produkts
Filtrēt pēc (0)
Southpole ir ikonisks ielas apģērbu zīmols, kas dziļi iesakņojies pilsētas modes un hiphopa kultūras pasaulē. Uzņēmums Southpole, kas dibināts 1991. gadā, ir kļuvis par nozīmīgu starptautiskās apģērbu nozares spēlētāju, piedāvājot plašu apģērbu klāstu, kurā apvienots komforts, stils un izturība. Southpole dibināja brāļi korejieši, kurus iedvesmoja Ņujorkas ielas un kuri vēlējās hiphopa kultūras enerģiju un radošumu pārnest uz apģērbu, un Southpole ir īpaši pazīstams ar kvalitatīvu džinsu, kapuci, T-krekliem un āra jakām, kas izstrādātas, lai izturētu urbānā dzīvesveida prasības. Zīmols ir apņēmies piedāvāt pieejamus, bet kvalitatīvus apģērbus, kas atspoguļo jaunākās tendences, vienlaikus saglabājot uzticību ielas stila tradīcijām. Inovācijas un modes apziņa ir Southpole stūrakmeņi kopš tā pirmsākumiem. Zīmols vienmēr ir bijis jaunu stilu un dizaina ideju avangardā, nostiprinot savu pozīciju kā ielas apģērbu kultūras ietekmētājs. Southpole ir izdevies izveidot unikālu identitāti, kas uzrunā dažādus klientus visā pasaulē - tos, kuri novērtē gan komfortu, gan modi. Southpole pamatvērtības ir arī kopiena un kultūras iekļaušana. Zīmols ir pazīstams ar to, ka atbalsta un popularizē urbāno mākslu un mūziku, izrādot cieņu kultūrām, kas to ir iedvesmojušas kopš tā pirmsākumiem. Ar šo apņemšanos Southpole nav tikai apģērbu zīmols, tas ir daļa no plašākas kultūras kustības, kas cildina radošumu un pašizpausmi. Gadu no gada Southpole ir saglabājis savu pozīciju ielas apģērbu pasaules priekšgalā, pielāgojoties laikmeta tendencēm, vienlaikus paliekot uzticīgs savām saknēm. Tā turpina piedāvāt jaunus, inovatīvus apģērbus, kas atbilst mūsdienu patērētāju vajadzībām un vēlmēm, neatkarīgi no tā, vai tas ir ikdienišķs ikdienas apģērbs vai drosmīgs izteiksmīgs apģērbs. Southpole mantojums un ietekme uz pilsētas modi un kultūru turpinās, iedvesmojot jaunās paaudzes drosmīgi un radoši izpausties