Interneta veikala piegādes noteikumi


Spēkā no 21.04.2017. Veicot pasūtījumu, jūs piekrītat noteikumiem.

Vispārīga informācija par interneta veikalu
Interneta veikala preces pārdod Jerone firmas ID: 2381931-.8. Mēs pārdodam produktus pilngadīgām personām Somijā. Preču cenas ar PVN. Mēs paturam tiesības mainīt cenas un pasta izdevumus.

Pasūtīšana
Produkti parasti tiek pasūtīti tiešsaistē no Jerone.fi, izmantojot iepirkumu grozu. Pirms preču pasūtīšanas Jums ir jāpiesakās kā lietotājam un, veicot pasūtījumu, jāaizpilda reģistrācijas forma, t.i., Jūsu vārds, kontaktinformācija un norēķinu informācija.

Visi pasūtījumi tiek apstiprināti pa e-pastu, kurā norādīta pasūtījuma cena, piegādes izmaksas un pasūtītās preces. Lai saņemtu pasūtījuma apstiprinājumu, pasūtot jānorāda e-pasta adrese. Klients apņemas ievērot piegādes nosacījumus, kas ir spēkā ar katru pasūtījumu.

Pasūtījuma apstiprinājums
Uz e-pastu nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu, kur nepieciešamības gadījumā varēsiet redzēt:
• pasūtījuma numurs
• rēķina galīgā summa
• pasūtītās preces
• apmaksas veids
Jūs varat arī pārbaudīt pasūtījuma saturu, izmantojot lietotāja kontu mūsu vietnē.

Piegādes laiks
Preces sūtām pa pastu katru darba dienu, tāpēc viss preču piegādes laiks ir tikai 1-2 dienas.

Piegādes veids un piegādes izmaksas
Pasūtījumiem virs 60 € piegādes izmaksas ir bez maksas, ja izvēlaties pasta sūtījumu un 4,90 € pretējā gadījumā. Ekspress pakas cena 9,90 €. Mēs piegādājam pasūtījumus kā paku, kā Express paku, uz Posti's Parkettautomaat vai kā nelielu paku. Pakas var izsekot ar izsekošanas numuru. Plašāku informāciju par Posti paku iespējām, norēķiniem un transporta veidiem varat atrast Posti mājaslapā.

Jūs varat arī izņemt savu pasūtījumu no mūsu noliktavas.

Atgriešanas nosacījumi
Klientam ir 30 dienu atgriešanas tiesības. Atgriešanas tiesības attiecas tikai uz neizmantotām un tirgojamām precēm oriģinālajā iepakojumā. Pievienojiet atgriešanai rūpīgi aizpildītu atgriešanas veidlapu. Klienta paša atbildība par atgriešanas izmaksām ir 4,90 € , bet joprojām 0 € ražošanas kļūdas vai piegādātāja dēļ. Ja pasūtījāt ar rēķinu, pievienojiet šo summu rēķina galīgajai summai.

Atgriežot, jāizmanto pasta nodaļas vai Matkahuolto priekšapmaksas klientu atgriešanas serviss - mēs neatmaksāsim klientam atgriešanas izdevumus, kas radušies no citiem piegādes veidiem! Mēs nepieņemam atgriešanu, kas ir nosūtīta vairāk nekā 30 dienas pēc piegādes. Kad atgriešana tiks apstiprināta, nauda tiks atgriezta tieši jūsu kontā pēc atgriešanas saņemšanas un apstrādes, vai arī produkti tiks ieskaitīti jūsu rēķinā.

Neaizmirstiet paņemt čeku par klientu atgriešanu. Nozaudēto preču cenu atlīdzināsim tikai pret čeku, ar kuru varēsiet apliecināt, ka preces piegādājāt pasta nodaļā.

Atgriešanās adrese
Džerons
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Problēmsituācijas transportā un saistībā ar bojātiem produktiem
Ja prece ir nozaudēta transportēšanas laikā, bojāta vai klientam ir piegādāta nepareiza prece, klientam nekavējoties jāziņo par kļūdu, izmantojot saziņas formu šeit vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 0408280202.

Paziņojums par nepareizu piegādi vai bojātu preci jāsniedz 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas. Ja pastā ir bojāts iepakojums, prece nekavējoties jāsūdzas pastā.

Mainīt
Mēs paturam tiesības mainīt mūsu piegādes noteikumus. Pirms pasūtījuma veikšanas klientam ir jāiepazīstas ar jebkurā brīdī spēkā esošajiem piegādes nosacījumiem.

Jerone apstrādā visus klientu datus pilnīgi konfidenciāli.

Mēs paturam tiesības mainīt cenu, kā arī tiesības slēgt klienta kontu, kā arī atcelt vai pārtraukt darījumus bez jebkāda iemesla. Tomēr darījuma atcelšana vai atgriešana patērētājam nekad neradīs finansiālas izmaksas, ja ir izpildīti Somijas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma nosacījumi. Bojājumu gadījumā mēs paturam tiesības kompensēt preces maksimāli pilnā apmērā, ieskaitot piegādes izmaksas, taču, tā kā klientu apkalpošana ir laba, mēs varam atmaksāt vairāk naudas.

Ja pats nevarat izņemt pasūtījumu no pasta nodaļas, varat parakstīt pilnvaru uzticamai personai, kura ar personu apliecinošu dokumentu var izņemt jūsu paku no pasta nodaļas. Ja jūs informēsit mūsu klientu apkalpošanas dienestu, mēs varam arī pagarināt paku saņemšanas laiku, lai jums būtu laiks paņemt savu paku.
Par nesaņemtiem sūtījumiem iekasējam transporta maksu 14,90 €.

Preču attēlos var būt nelielas toņu kļūdas.

Īpašajos piedāvājumos, piemēram, Pērciet 3, Maksājiet 2, piedāvājums beidzas, ja tiek atgriezti daži produkti. Atgriežot vienu no trim produktiem, jūs maksājat pilnu cenu par diviem produktiem, kurus saglabājāt. Lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu, mēs paturam tiesības iekasēt no klienta pasta izdevumu summu par atgriežamo summu, ja pasūtījuma vērtība sākotnēji pārsniedza bezmaksas piegādes limitu, bet klienta paturēto preču vērtība ir mazāka bezmaksas pasta ierobežojums. Ja pasūtījumā tika izmantota procentuālā atlaide, atgrieztās preces atmaksā tiek ņemta vērā procentuālā atlaide, un tādā gadījumā atmaksa nav tāda pati kā preces bez atlaides cena.