Jerone Group Oy konfidencialitātes politika

Jerone vāc informāciju par saviem klientiem un tiešsaistes veikala lietotājiem, lai nodrošinātu saviem klientiem vislabāko iespējamo pieredzi, izmantojot tās pakalpojumus. Klientu dati cita starpā tiek izmantoti, lai nodrošinātu drošu pakalpojumu un uzlabotu klientu apkalpošanas un tiešsaistes veikala kvalitāti.

Jerone respektē savu klientu privātumu un izmantos savākto personisko informāciju tikai šajā konfidencialitātes politikā noteiktajiem mērķiem. Jerone nepārdos un nedalīsies ar savu klientu informāciju citiem mērķiem, izņemot šīs konfidencialitātes politikas 7. sadaļā noteiktos.


Datu pārzinis:

Jerone Group Oy ( Uzņēmuma ID: 2381931-8)

Kontaktinformācija:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere

Kontaktinformācija ar reģistru saistītiem jautājumiem:

Tālr. 0408280202
E-pasts: Klientu apkalpošanas dienests (at) jerone.fi


Reģistra nosaukums

Jerone klientu reģistrs

Personas datu apstrādes mērķis

Personas dati tiek apstrādāti tikai turpmāk norādītajiem iepriekš noteiktajiem nolūkiem:

Reģistra datu saturs

Klientu kontaktinformācija un pasūtījuma informācija: vārds, uzvārds, ielas adrese, pasta indekss, pasta pilsēta, tālruņa numurs, e-pasta adrese. Iespēja nosūtīt klientam mārketinga ziņojumus, ja klients tam ir devis skaidru piekrišanu, izveidojot klienta kontu. Informācija par klientu pasūtījumiem, piegādēm un preču atgriešanu.

Regulāri datu avoti

Kontaktinformācija un informācija par klientu reģistrā tiek iegūta, uzsākot attiecības ar klientu, kā arī attiecību ar klientu laikā no izmaiņām, ko klients iesniedzis pārzinim. Attiecības ar klientu tiek nodibinātas, kad klients izveido domēna vārdus tiešsaistes veikalam vai pasūta produktus. Reģistrācijas laikā tiek izvēlēts mārketinga atteikums. Vēlāk klients var mainīt savu atteikumu.

Informācijas izpaušana

Mēs nododam daļu nepieciešamās informācijas trešām personām, lai izpildītu savas saistības saistībā ar pasūtījumu piegādi. Šīs trešās personas ir:

Vajadzības gadījumā mēs izpaudīsim informāciju arī pēc valsts iestāžu pieprasījuma, ja to pieprasa likums.


Reģistra aizsardzības principi

Klientu reģistrs tiek uzturēts elektroniskā formā. Piekļuve sistēmai, kurā ir klientu dati, un tiesības mainīt klientu datus ir tikai īpaši norīkotiem pārziņa darbiniekiem.


Citi:
Parasti personas dati tiek apstrādāti tik ilgi, kamēr ir spēkā attiecības ar klientu. Klienti, kuri ir pierakstījušies, e-pastā saņems jaunumus, kurus var atcelt, noklikšķinot uz atteikšanās pogas vēstules beigās. Mūsu biļetena abonents var pats atteikties no abonēšanas, izmantojot saiti katrā mūsu izsūtītajā biļetenā. Klients var pieprasīt, lai personas dati, kas uz viņu attiecas, tiktu padarīti anonīmi vai dzēsti no mūsu uzskaites. Uz dažiem datiem var attiekties juridiski pienākumi par ilgāku glabāšanu (piemēram, Grāmatvedības likums un Patērētāju tiesību aizsardzības likums).