Kādi ir jūsu atgriešanas noteikumi?

Mēs darām visu iespējamo, lai tīmekļa vietnē iegūtu visprecīzāko priekšstatu un attēlu par produktiem. Izmēri parasti der uzreiz, ja ievērojat mūsu izmēru ieteikumus. Tomēr dažkārt prece neatbilst cerībām, tāpēc pirkumu varat atcelt pat tad, ja preces jau esat saņēmis.



Lietošanas instrukcijas


1. Ievietojiet produktus atpakaļ to oriģinālajā iepakojumā, kā tie bija saņemšanas brīdī. Aizpogāts, saburzīts T-krekls nav pārdodams, un tas rada papildu izmaksas loģistikas un praktisku apsvērumu dēļ.

2. Iekļaujiet saņemto pasūtījuma apstiprinājumu un atgriešanas veidlapu, kurā ierakstāt sava konta numuru un atgriešanas iemeslu. Ja pasūtījāt ar Walley, varat vai nu apmaksāt rēķinu un informēt mūs par sava konta numuru, vai arī pievienot rēķinu atgriešanai, un tādā gadījumā pēc atgriešanas apstrādes savā e-pastā saņemsiet atjauninātu rēķinu.

3. Varat atgriezt paku, izmantojot Matkahuolto, vai pa pastu, izvēloties kādu no tālāk norādītajām iespējām.

1. Noņemiet paku uz pasta nodaļu un pastāstiet uzņēmumam Jerone Group Oy, ka tā ir klienta atgriešana. Klienta atgriešanas līguma ID ir 629649

2. Ja atgriešanai izmantojat pasta pakomātu, izpildiet ekrānā redzamos atgriešanas norādījumus.

3. Nogādājiet paku uz Matkahuolto un sakiet Jerone, ka tā ir klienta atgriešana. Klienta atgriešanas līguma ID ir 9552867

4. Ja atgriešanai izmantojat Pasta Matkahuolto pakomātu, varat izmantot atgriešanas kodu, lai Matkahuolto vietnē pieteiktos aktivizācijas koda saņemšanai, lai atgrieztos automātā.

Posti / Matkahuolto paņem sūtījumu transportēšanai un izraksta par to Jerone rēķinu, tāpēc jums nav jāmaksā pasta izdevumi par atgriešanu
PIEZĪME! Paņemiet čeku no klienta atgriešanas. Nozaudēto preču cenu atlīdzināsim tikai pret čeku, ar kuru varēsiet apliecināt, ka preces piegādājāt pasta nodaļā.

PIEZĪME! Atgriešana ir bez maksas, ja ir ievēroti norādījumi. Mēs neatmaksāsim atgriešanas izmaksas, ja atgriešana nav veikta, izmantojot Itella priekšapmaksas klienta atgriešanu. Ja atgriežamā prece ir bojāta (bojāta, lietota), Jerone nav pienākuma atmaksāt pilnu atgriešanas cenu. Ja atgrieztās preces nav tālākpārdošanas stāvoklī klienta izraisītu iemeslu dēļ, mēs kā kompensāciju ieturēsim daļu no pārdošanas cenas.

Speciālajos piedāvājumos, piemēram, Pērciet 3, Maksājiet 2, piedāvājums beidzas, ja tiek atgriezti daži produkti. Atgriežot vienu no trim produktiem, jūs maksājat pilnu cenu par diviem produktiem, kurus saglabājāt. Ja pasūtījumā tika izmantota procentuālā atlaide, atgrieztās preces atmaksā tiek ņemta vērā procentuālā atlaide, un tādā gadījumā atmaksa nav tāda pati kā preces bez atlaides cena.